هرچه سریع تر حرکت کنید، افراد بیشتری را می بینید.هر چه افراد بیشتری را ببینید، بیشتر می فروشید.
هرچه بیشتر بفروشید، درآمد بیشتری کسب می کنید.
هر چه درآمد بیشتری کسب کنید، انگیزه بیشتری برای دیدن افراد بیشتر، فروش بیشتر و حتی کسب درآمد بیشتر خواهید داشت.
وقتی این ایده ها را ساعت به ساعت، روز به روز و بی وقفه و سرسختانه تمرین کنید، فروشتان بیشتر و بیشتر و بیشتر می شود.
در مدت چند ماه یا چند هفته به یکی از موفق ترین و پردرآمدترین افراد حوزه کاری خود تبدیل می شوید. من امیدوارم که چنین شود
هیچ محدودیتی وجود ندارد!
پیشنهاد ویژه
دانلود کتاب جادوی انگیزش+ بازاریابی+ فروش موفق+ کتاب الکترونیکی مدیریت زمان+ کتاب صوتی مدیریت زمان + قورباقه ات را ببوس اثر برایان تریسی به ارزش 47.000تومان را با 70% تخفیف تنها 15 هزار تومان
دانلود کتاب فروش موفق برایان تریسی (نسخه کامل و بهترین کیفیت)چرا باید این کتاب را بخوانید :
با دانلود کامل PDF کتاب فروش موفق برایان تریسی، تکنیک هایی کاربردی برای قرار گرفتن در رده فروشندگان برتر را یاد بگیرید.
مقدمه ی کتاب فروش موفق برایان تریسی:
من از ۱۰ سالگی در کار فروش بودم یعنی از زمانی که برای گذران زندگی و درآوردن خرج کمپ تابستانه آن سال، صابون ”روزامِل ” می فروختم.
از آن زمان به بعد مطالعات فراوانی داشتم، کتاب های بسیاری خواندم و سعی کردم مطالب بیشتری درباره فروش بیاموزم زیرا می خواستم در این کار موفق باشم، درست همان طور که شما می خواهید. در ابتدای کار از خود می پرسیدم ” چرابعضی فروشندگان از سایرین موفق ترند؟ “ چرا بعضی فروشندگان سریع تر و ساده تر پول به دست می آورند و بیشتر می فروشند؟ چرا موفقیت بیشتری کسب می کنند، سود های مادی بیشتری مثل اتومبیل، خانه و لباس های زیبا به دست می آورند و رضایت بیشتری از شغل خود دارند، در حالی که اکثر فروشندگان موفق نیستند و عملکرد ضعیفی دارند؟
اصل اول
آن هنگام بود که با قانون معروف ۸۰/۲۰ که به اصل پارِتو معروف است، آشنا شدم. این قانون می گوید ۲۰ درصدفروشندگان ۸۰ درصد فروش را انجام می دهند. در نتیجه ۸۰ درصد فروشندگان فقط ۲۰ درصد فروش را انجام می دهند.وقتی این اصل را آموختم، تصمیمی گرفتم: عهد کردم هر چه در توان دارم انجام دهم تا جزو آن ۲۰ درصد برتر باشم و همین طور هم شد.
چند سال پیش، یک شرکت بزرگ بیمه با هزاران کارگزار تصمیم گرفت که اعتبار قانون ۸۰/۲۰ را در درآمد و فروش خود بسنجد. آن شرکت داده های فروش و درآمد همه کارگزارانش را به کامپیوتر داد و دریافت که این قانون درست است. ۲۰ درصد کارگزاران، ۸۰ درصد فروش را انجام می دادند. سپس از مدیران شرکت پرسیدند که نقش این قانون در درآمد سالانه شان چیست. آن ها دریافتند که ۲۰ درصد برتر کارگزاران به طور میانگین ۱۶ برابرِ ۸۰ درصد دیگر درآمد کسب می کنند. آیا معنی اش این بود که آن ۲۰ درصد ۱۶ برابر بهتر، باهوش تر یا شایسته تر از ۸۰ درصد دیگر بودند؟
پاسخ واضح است: هیچ کس ۱۶ برابر بهتر و باهوش تر از شخص دیگری نیست. برخی در طی زمان، در موارد خاصی کمی بهتر از دیگران هستند.
۲۰ درصد برتر در گروه ۲۰ درصد
همچنین آن ها ۴ درصدِ برتر کارگزاران یعنی ۲۰ درصد برتر در ۲۰ درصد را بررسی کردند و درآمد آن ها را با فروش و درآمد ۸۰ درصد نخست مقایسه کردند. آن ها دریافتند که این ۴ درصد به طور میانگین ۳۲ برابر آن ۸۰ درصد درآمد کسب می کنند. در گام بعدی ۰.۸ درصد کارگزاران برتر ” ۴ درصد از ۲۰ درصد برتر “ را بررسی کردند و دریافتند که این گروه نخبه به طور میانگین پنجاه برابر ۸۰ درصدِ اول درآمد کسب می کنند.
در هر شهر یا دفتر بزرگ فقط یک نفر بود که درآمدش پنجاه برابر افرادی بود که همان محصولات را با همان قیمت، تحت شرایط رقابتی یکسان در همان اداره به همان مشتریان می فروختند. وقتی یک فروشنده معمولی با دریافت کمیسیون، سالانه ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار دلار درآمد داشت، ۱۰ درصد افراد برتر آن حوزه درآمدی بیش از ۸۰۰ هزار دلار در سال داشتند و درآمد بعضی ها به میلیون می رسید.
تصمیم بگیرید
با توجه به این اختلاف باورنکردنی در فروش و درآمد، هدف هر فروشنده در هر حوزه باید این باشد که به جرگه ۲۰ درصد افراد برتر صنعت خود بپیوندد. ۲۰ درصد برتر همیشه خوب می فروشند، زندگی بهتری دارند و شرایط بازار هیچ تاثیری در کارشان ندارد. آن ها همیشه کار دارند، همه به دنبال استخدامشان هستند و از کارشان بیشترین لذت را می برند.
چرا چنین اختلاف های بزرگی در عملکرد فروش وجود دارد؟ در کتاب ” فروش موفق ” برخی از پاسخ ها را با شما در میان خواهم گذاشت.
گسترش حاشیه بُرد
یکی از مهم ترین اکتشافات قرن بیستم در حوزه عملکرد انسان این بود که کارکنان برتر در هر حوزه، از جمله فروش، فقط کمی بهتر از هم رده های خود در موارد کلیدی هستند.
این تفاوت کوچک در عملکرد ” حاشیه برد ” نامیده می شود. افراد برتر در هر حوزه ای حاشیه برد خود در آن حوزه ها را گسترش داده اند و در نتیجه به عملکرد فوق العاده و نتایج فوق العاده دست می یابند.
مثال محبوب من مسابقه اسب دوانی است. در مسابقه اسب دوانی، اسبی که با اختلاف چند سانتیمتر در جایگاه نخست قرارگرفته، ۱۰ برابر اسب دوم جایزه می گیرد. آیا اسبی که برنده شده ۱۰ برابر سریع تر از اسب دوم است؟ آیا اسب برنده ۱۰ درصد سریع تر از اسب بازنده است؟ پاسخ منفی است. اسب برنده فقط به اندازه چند سانتیمتر سریع تر است. شاید این فاصله به ۹ سانتیمتر هم نرسد.
فروشنده ای که فروشی را قطعی می کند، ۱۰۰ درصد کار را انجام داده و ۱۰۰ درصد کمیسیون را می گیرد. آیا شخصی که فروش کرده دو برابر بهتر از شخصی است که فروش نداشته است؟ در همه موارد، افراد دارای بهترین و ضعیف ترین عملکرد از نظر مهارت و توانایی، اختلاف ناچیزی با هم دارند.
شخصی که سالانه ۲۵۰.۰۰۰ دلار فروش می کند، ۱۰ برابر بهتر و باهوش تر یا سخت کوش تر از فردی نیست که همان محصول را می فروشد اما درآمد سالانه اش فقط ۲۵.۰۰۰ دلار است.
موضوع هوش نیست
در مطالعه ای که چند سال پیش در نیویورک انجام شد، محققان ۱۰۰۰ فرد بالغ را به طور تصادفی انتخاب کردند و ضریب هوشی آن ها را سنجیدند. آن ها دریافتند که ضریب هوشی باهوش ترین فرد فقط ۲.۵ برابر کم هوش ترین فرد بود؛ اما شخصی که بیشترین درآمد را داشت ( و لزوما باهوش ترین نبود ) درآمدش ۱۰۰ برابر کم درآمدترین فرد بود.
نتیجه ساده است: استعداد یا توانایی به تنهایی دلیل موفقیت نیست. همه افراد استعداد و توانایی ذاتی برای فروش دارند. روش استفاده از آن استعدادها و توانایی های ذاتی تعیین کننده موفقیت است.
ارتباط جادویی
تحلیل های فراوانی درباره فروشندگان برتر انجام شده تا روش تفکر و رفتار آن ها مشخص شود. محققان به این نتیجه رسیده اند که فروشندگان برتر توانایی برقراری روابط دوستانه با مشتریان مختلف و متنوع را دارند. آن ها فورا رابطه برقرار کرده و اعتماد فراوانی در فرایند فروش ایجاد می کنند. در حقیقت، عوامل شخصیتی تعیین کننده حداقل ۸۰ درصد موفقیت در فروش هستند.
اثرگذاری بر دیگران بیش از هر عامل دیگری به خودانگاره و عزت نفس فرد بستگی دارد. ارتباط مستقیمی بین عزت نفس و موفقیت در فروش وجود دارد. فروشندگانی که خود را دوست دارند و به خود احترام می گذارند، مشتریان خود را نیز دوست دارند و به آن ها احترام می گذارند. به همین ترتیب مشتریان هم آن ها را دوست دارند، به آن ها احترام می گذارند و پیشنهادشان را درباره محصولات و خدمات می پذیرند.
احساس بُرد
روانشناسان برای توضیح ارتباط بین عزت نفس و عملکرد شخصی از واژه “ عزت نفس عملکرد محور ” استفاده می کنند.
نتیجه ساده است: هرچه بیشتر خودتان را دوست داشته باشید، بهتر کار می کنید. اگر بهتر کار کنید، خودتان را بیشتر دوست دارید. هر کدام غذای دیگری است. هرچه بهتر شوید، بهتر می شوید. هرچه موفق تر شوید، بیشتر احساس “برنده ها” را خواهید داشت هر چه بیشتر از این احساس بُرد لذت ببرید، سخت تر کار می کنید، افراد بیشتری را ملاقات می کنید و نتایج بهتری در فروش کسب می کنید.
در صفحات آینده مجموعه ای از روش ها، تکنیک ها و استراتژی های خاص را به شما یاد می دهم که می توانید برای بهبود فوق العاده عملکرد خود از آن ها استفاده کنید. این بهبود عملکرد باعث می شود که خودتان را بیشتر دوست داشته باشید و بیشتر به خود احترام بگذارید که در نهایت منجر به عملکرد بهتر خواهد شد. به این ترتیب، وارد مارپیچی صعودی از موفقیت و قدرت شخصی می شوید که شما را به اوج می رساند. بیایید آغاز کنیم…
فهرست کتاب
1 . در اصول اولیه ممتاز شوید
2 . حفظ اشتیاق
3 . مهارت های مدیریت فردی: بازی درونی
4 . مهارت های مدیریت فردی: بازی بیرونی
5 . کسب دانش عالی درباره محصول
6 . تحلیل رقبا
7 . ایجاد مزیت رقابتی
8 . ساخت استراتژی فروش موثر
9 . جذب حرفه ای مشتریان
10 . ارزیابی خریداران احتمالی
11 . عامل دوستی
12 . سه کلید قانع کردن افراد
13 . ارائه فروش موثر
14 . قدرت تلقین
15 . ایجاد اعتبار کلان
16 . پاسخ به اعتراضات
17 . از مشتری بخواهید اقدام کند
18 . ارائه خدمات عالی به مشتریان
19 . حفظ دائمی مشتریان
20 . مدیریت موثر زمان
21 . هیچ محدودیتی وجود ندارد
برای مطالعه ی کتاب فروش موفق می توانید دو فصل اول آن را رایگان دانلود کنید و اگر پسندید ادامه ی آن را نیز خریداری کنید. این مبلغ کمترین و پرسود ترین سرمایه گذاری روی خودتان است.
با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز .
پیشنهاد ویژه
دانلود کتاب جادوی انگیزش+ بازاریابی+ فروش موفق+ کتاب الکترونیکی مدیریت زمان+ کتاب صوتی مدیریت زمان + قورباقه ات را ببوس اثر برایان تریسی به ارزش 47.000تومان را با 70% تخفیف تنها 15 هزار تومان
توجه: بعد از خرید محصول دانلودی، لینک های دانلود در پروفایل شما (با همان نام کاربری که آن محصول را خریده اید وارد شوید و به ایمیل شما ارسال میشود) در قسمت “سفارشات من” برای همیشه موجود می باشد و می توانید هر زمان که خواستید با استفاده از آنها، فایل مورد نظر را دانلود نمائید.
- The file download link will be displayed immediately after payment.
- The download link will also be sent to your email, so enter your email carefully.
- An email may have been sent to your Spam or Bulk email folder.
- Contact us if you could not download the file for any reason.